İzmir’de ‘Bir Tatlı, Bin Umut’ kampanyası büyük ilgi gördü

Monreve Group’un Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında başlattığı kampanya kapsamında satılan Orman Meyveli Cheesecake’lerden elde edilen gelir, Pembe İzler Kadın Kanserleri Derneği’ne bağışlandı.

  • Oluşturulma Tarihi :
  • Güncelleme Tarihi :
  • Kaynak : BÜLTEN
İzmir’de ‘Bir Tatlı, Bin Umut’ kampanyası büyük ilgi gördü haberinin görseli

İzmir, dayanışma ruhunu bir kez daha gösterdi. Monreve Group’un “Bir Tatlı, Bin Umut” kampanyası kapsamında satışa sunulan Orman Meyveli Cheesecake’ler, sadece damakları değil, kalpleri de etkiledi. 

GELİR PEMBE İZLER KADIN KANSERLERİ DERNEĞİ’NE BAĞIŞLANDI

Ekim ayı boyunca Montiano Alaçatı, Montiano Mistral, Montiano Torbalı, Monreve Patisserie Alaçatı, Monreve Patisserie Göztepe ve Monreve Brasserie Mistral’de gerçekleşen kampanyadan elde edilen gelirin tamamı Pembe İzler Kadın Kanserleri Derneği’ne bağışlandı. Her bir dilim cheesecake, erken tanının önemine dikkat çekerken, binlerce umudu büyüten bir dayanışma simgesine dönüştü.

BAŞKAN ARKAS’TAN TEŞEKKÜR MESAJI

Monreve Group Yönetim Kurulu Başkanı Merve Arkas, İzmirlilere teşekkür ederek, “Bir tatlı ile bin umuda dokunabileceğimize inandık. İzmir’in gösterdiği duyarlılık bu inancı gerçeğe dönüştürdü. Kadın sağlığı için el ele vererek fark yaratmanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.

Kaynak : BÜLTEN

Okumaya Devam Et

Aşağı kaydırmaya devam edebilir veya ilgi alanınıza göre seçim yapabilirsiniz.