Kurban Resmi

Think with Google 


  • Oluşturulma Tarihi : 21.12.2019 07:11
  • Güncelleme Tarihi :
Think with Google  yazının resmi

Dijital yenilikler pazarlama sektörünü akıl almaz bir hızda geliştirmeye devam ediyor. Pazarlamacılar güncel kalmak ve ilham almak için veri, analiz ve elde edilen bilgilere güveniyor. Think with Google, tüm bunları ve daha fazlasını yapmanızı sağlayan yeni sistemlerden birisi. Yüksek öneme sahip bilgilerden hazır istatistiklere ve faydalı araçlara kadar her konuda kaynak sağlayan Think with Google, ileriye dönük bakış açılarıyla ve dijital kampanyaların (sektörler, platformlar ve kitleler arasında) perde arkasına göz atarak araştırılan verileri ve takip edilen trendleri sunuyor. 
Google’da oluşturulan çevrimiçi veri kaynaklı bir bilgi kaynağı olan Think with Google, pazarlamacılara ciddi anlamda yardımcı oluyor. Dijital pazarlamacıların, kanıtlanmış ve zamanında önerilerle stratejilerini geliştirmelerine yardımcı olacak ilgi çekici ve eyleme dönüştürülebilir makaleler oluşturmak için dijital arama ölçümlerini sunan bu sistem sayesinde fayda sağlamak mümkün.  
Sistem Google’ı, reklamları ve Youtube’u daha verimli kullanmanın yanında, markalar için özel pazarlama stratejilerini, öyküleri, araştırmaları, röportaj ve infografik bilgileri sunuyor. Bu platform SEO, Adwords gibi uygulamalarla ilgilenen profesyonellerle beraber, yolun başında olanlara da hitap ediyor. Standart web sitesi veri toplama aracı olan Google Analytics’in geniş kitlesi sayesinde, büyük markaların nasıl daha ilgi çekici mobil deneyimler oluşturduklarını biliyoruz. Ve Google, pazarlamacıların platformlarını daha verimli kullanmalarına yardım etmekle ilgilenmesi nedeniyle bu tip yardımlarını da arttırmaya başladı. Think with Google da bunlardan biri. Gelin birlikte Think with Google’ı etkili kullanmanın yollarına bakalım.
Verileri Anlamak: Google, topladıkları gerçekleri ve rakamları alır ve yalnızca onları nasıl anlamlandıracakları konusunda değil, aynı zamanda bunları kendi yararınıza nasıl kullanacakları konusunda önerilerde bulunur. 
Trend Bilinci: Trendlerin yıllara veya mevsimlere göre nasıl değiştiğini öğrenin. Bu yıl (2016), Okula Dönüş aramaları mobil cihazlarda hiç olmadığı kadar sık ​​ve erken gerçekleşti. Temmuz ayında, beş okula aramadan üçü bir mobil cihazdan gerçekleştirildi ve geçen yıla göre yüzde 35 daha fazla mobil arama yapıldı. Bu, bir “Okula Dönüş” satışını tanıtıyorsanız sitenizin ya da sosyal medyanızın mobil kullanıcı için optimize edilmesi gerektiği anlamına gelir.
Ürün ve Hizmeti Tanıtmak: Online alışverişin tüm tuğla ve harç işlerini öldürdüğü nosyonu mutlak doğru değildir. Birçok kişi yine yakındaki bir mağazadan alışveriş yapabilir. Ama bildiğiniz gibi artık alışveriş yapanların büyük çoğunluğu alışveriş için mobil cihazlara başvurduklarını ifade ediyor. Yani, biri çevrimiçi bir ürün arıyorsa ürün bilgileri ve olumlu müşteri yorumları gibi geri bildirimler, satışları teşvik eder. 
Gerçek Dijital Kampanyanın Perde Arkası: ABD’de Dunkin’s Donuts, Swarovski Crystal ve Best Buy gibi şirketlerin satışlarda doğrudan bir artışa neden olan dijital kampanyaları nasıl oluşturduklarını öğrenebilirsiniz. Şirketler, sitelerini nasıl kullandıklarını belirlemek ve bu işlevleri kolaylaştırmak için gerçek verileri kullanarak, mutlu müşteriler yarattı ve daha fazla satış yaptı. Kısacası sizler de bu verileri kullanarak dijital kampanyaların perde arkasında yaşananları uygulayabilir ve satışlarınızı arttırabilirsiniz. 
Neyin Ne İşe Yaradığını Anlatın: Pazarlama stratejiniz için bilgi sağlayabilirsiniz. Örneğin akıllı telefon kullanıcılarının yüzde 91’i bir görevi tamamlarken fikir almak için cihazlarından aratma yapıyor. Bu, müşterilerinizin bir şeyi nasıl yapacağınızla ilgili talimatları almaktan fayda memnun olduklarının bir göstergesi. Yani bir video ya da bir blog yazısı ile onlara yardımcı olurken aynı zamanda trafik de çekebilir, ürün ve hizmetlerinizi tanıtabilirsiniz.

Günün Vegan Tarifi
Kaju Sütü
Malzemeler

1 su bardağı çiğ kaju
3 su bardağı su
Çiğ kajuları mutlaka 1 gece önceden suda bekletmeniz gerekiyor. Aksi takdirde parçalanması zor oluyor. Bekletmiş olduğumuz kajuları rondoya atıyoruz, içerisine de 3 su bardağı su ilave ediyoruz ve rondomuzu çalıştırıyoruz. Kajular iyice parçalanana ufak hale gelene kadar rondodan geçirme işlemini aralıklarla tekrarlıyoruz. Daha sonra ince bir tülbent yardımıyla sütümüzü bir şişeye süzüyoruz. Tülbent üzerinde kalan posayı daha sonra sürmelik yapmak ya da kek hamurunda kullanmak için bir köşeye ayırıyoruz. Şişeye aldığımız sütümüzü birçok tarifte gönül rahatlığı ile kullanabiliriz. Şimdiden afiyet olsun. 
 

Think with Google 
Neşe Yavuz
Yazarımız Kim ?

Neşe Yavuz